Obchodní podmínky

Provozovatel internetového portálu :

empira one, s.r.o.


Anny Letenské 34/7

120 00 Praha 2, Vinohrady
Česká republika
IČ: 24237981
DIČ: CZ24237981

 Odpovědná osoba :

Petra Kubíčková

 

1) O registraci

"Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě empira one, s.r.o. a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy empira one, s.r.o. ., v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti."

Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 250kB.

Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese:info@empira.cz nebo na uvedené poštovní adrese.

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

 Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

 Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

 Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv.

 Storno objednávky

Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.


3) Druhy dopravy veřejnými přepravci

Zboží doručováno přepravní balíkovou firmou PPL

Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy při vytváření objednávky.

U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy.

Reklamace zásilky je možná do 3 dní od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání!

  

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.


Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.


4) Záruka

V balíku není vložen daňový doklad. Daňový doklad je vždy odeslán samostatně poštou. Záruční lhůta je uvedena v databázi společnosti Dell do které lze nahlédnout přes webové stránky společnosti Dell (www.dell.cz) po zadání Service Tagu, který je uveden na bílém štítku který je nalepen na každém produktu.

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

 Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu se zákonem 89/2012 Sb. občanského zákoníku.  Zákazník může odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Prodávající při odstoupení vrátí zaplacenou kupní cenu sníženou o částku, kterou zboží ztratilo běžným používáním Zákazníkem do odstoupení od smlouvy v případě, že zboží bylo odesláno zpět nebo doručeno prodávajícímu ve lhůte pro odstoupení od kupní smlouvy. V takovém prodávající hradí náklady na nejlevnější dopravu při doručení zboží zpět. Poštovné při vrácení zboží platí kupující. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

 Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Zboží lze vrátit pouze nepoškozené a neopotřebené.

 Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

7) Doručení a dodací podmínky

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

Jak postupovat při vracení zboží

1) Připravte zásilku dle popisu níže. Jak mile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.

2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

8) Způsoby úhrady

Veškeré způsoby úhrady, lze vybrat před výběrem dopravy. 

předplatba - při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží, které je skladem budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet. Zboží, které není skladem, bude expedováno společností Dell přímo na Vaši adresu (možné domluvit víjimku) do tří týdnů od obdržení platby ve prospěch bankovného účtu společnosti Dell.

dobírka - objednané zboží Vám zašleme službou PPL a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.

platební karta - připravujeme


9) Bezpečnost 

PŘIPRAVUJEME - Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi.

Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).

10) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

11) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

V případě poruchy vašeho zařízení DELL kontaktujte oddělení technické podpory společnosti DELL na telefoním čísle +420 225 772 711

Před samotným telefonátem vyhledejte ServiceTag, který je uveden na vašem zařízení DELL

Podle tohoto kódu je technik schopen zjistit konfiguraci HW a kategorii servisní podpory, která je k danému zařízení zakoupena.

Technik se pokusí určit příčinu závady a  případně navrhne návštěvu technika na Vaší adrese.

 


Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

 

Obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2014 do odvolání.

Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.

 

Přihlášení

Nemůžete vyplnit toto pole
 

Kontakt

+420 607 040 767

Dotazník

Jakého dopravce zboží preferujete ?
Počet hlasů: 1806
 
 


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.